Zapytanie ofertowe „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. Hipolity i Kazimierza Gnoińskich w Siennicy

Zapytanie ofertowe

Postępowanie prowadzone w oparciu o art. 4 pkt. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2017r. poz. 1579/

Zamówienie poniżej 30 tys. Euro

I.     Zamawiający:

Zespół Szkół Hipolity i Kazimierza Gnoińskich
05-332 Siennica
Mińska 38
tel. 25 757 22 24
fax. 25 757 79 56
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.                    

Zaprasza do złożenia ofert cenowych: „Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół im. Hipolity i Kazimierza Gnoińskich w Siennicy w roku 2021”.

 

II.     Opis przedmiotu zamówienia:

 Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych do stołówki w Zespole Szkół
w Siennicy. Dostawy (sukcesywne) obejmują dostarczanie produktów potrzebnych do przygotowania 250 posiłków dziennie w dniach od 01 stycznia do 31 grudnia 2021 roku
(z pominięciem przerwy wakacyjnej (lipiec, sierpień), ferii zimowych oraz innych dni wolnych)

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zamówienia.

III.     Istotne warunki zamówienia.

  1. Szacunkową ilość zamówienia zawiera załącznik Nr 2 do zapytania ofertowego .
  2. Dostawca przy każdej dostawie doręcza dowód dostawy, a raz w tygodniu wystawia fakturę.
  3. Dostawca wyraża zgodę na 14-dniowy termin płatności.
  4. Wskazane w załączniku do formularza ofertowego ilości oraz asortyment poszczególnych artykułów są szacunkowe i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego. Dostawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w załącznikach do Formularza ofertowego.
  5. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wadliwej partii dostarczonego towaru, reklamacja zostanie zgłoszona telefonicznie. Dostawca zobowiązuje się do jego wymiany na towar wolny od wad w ciągu 3 godzin, w ilościach zakwestionowanych przez Zamawiającego.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu
    w momencie dostawy produktów.

IV.     Podstawą wyboru oferty będzie najkorzystniejsza/ najtańsza oferta brutto.

  1. Dostawca związany jest ofertą 30 dni.
  2. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
  3. Realizacja zamówienia : od 02.01.2021r. do 31.12.2021r.
  4. Dostawy do Zamawiającego Dostawca ma realizować własnym środkiem transportu, po zamówieniu ze strony Zamawiającego: fax, telefon, e-mail, pismo.
  5. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  6. Dostawca może złożyć tylko jedna ofertę – na całe zamówienie.

V.     Dokumenty, jakie Dostawca powinien załączyć do oferty:

  1. Wypełniony i podpisany przez Dostawcę formularz ofertowy– załącznik nr 1.
  2. Wypełniony i podpisany przez Dostawcę formularz asortymentowo – cenowy – załącznik nr 2.
  3. Oświadczenie o braku powiązań – załącznik nr 3.
  4. Podpisany przez dostawcę wzór umowy dostawy – załącznik nr 4.
  5. Klauzula informacyjna art. 13 RODO- załącznik nr 5.

VI.     Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Dostawcami oraz         przekazywania oświadczeń i dokumentów.

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Dostawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną:

Tel. (25) 757 22 24   ,   fax  (25) 757 79 56;     e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

VII. Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się
z Dostawcami.

Dostawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienia. Osobą wskazaną do kontaktu jest Lidia Cegiełka - intendent w Zespole Szkół w Siennicy w godzinach pracy szkoły tj.: poniedziałek-piątek w godz. 7.00-15.00, pod numerem telefonu (25) 757 22 24 lub 509 559 773

VIII. Miejsce, termin oraz sposoby składania ofert.

Ofertę cenową należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w wybrany sposób:

- osobiście/ pocztą/ kurierem na adres: Zespół Szkół im. H. i K. Gnoińskich, ul. Mińska 38,
05-332  Siennica.

- za pośrednictwem faxu – 25 757 79 56,

- za pośrednictwem Internetu - e-mail:   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ofertę należy złożyć do dnia 21 grudnia 2020r – do godz. 09.00

Otwarcie ofert nastąpi  21 grudnia 2020r. o godzinie 14.00

 

Zamawiający udzieli zamówienia dostawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom przedstawionym w zapytaniu ofertowym i przedstawi najkorzystniejszą ofertę w oparciu o kryteria wyboru określone w zapytaniu ofertowym. Zamawiający powiadomi wykonawców o wyniku zapytania.

Załączniki: