DRODZY RODZICE !

  • Zachowanie dziecka zaczyna Was niepokoić?
  • Trudno Wam znaleźć wspólny język ze swoim dzieckiem?
  • Potrzebujecie wsparcia w kwestiach wychowawczych?
  • Chcielibyście podzielić się z kimś swoimi kłopotami?
  • Szukacie pomocy dla siebie lub dla swojego dziecka?

Zapraszamy na spotkanie, wspólnie zastanowimy nad wyjściem z sytuacji!

PSYCHOLOG SZKOLNY

  mgr Anna JANICKA

tel. 25 757 20 91

godziny pracy na terenie placówki:

PONIEDZIAŁEK

14:20 - 16:20

WTOREK

nieobecna

ŚRODA

15:10 - 16:10

CZWARTEK

10:45 - 14:45

PIĄTEK

10:45 - 14:45

 

PEDAGOG  SZKOLNY

mgr Bogumił SOBIESKA

tel. 25 757 20 91

godziny pracy na terenie placówki:

PONIEDZIAŁEK

nieobecny

WTOREK

nieobecny

ŚRODA

nieobecny

CZWARTEK

8:00-13:30

PIĄTEK

8:00-13:30

 

CZEGO MASZ PRAWO OCZEKIWAĆ DECYDUJĄC SIĘ NA ROZMOWĘ Z PSYCHOLOGIEM:

  1. Całkowitej dyskrecji - wszystko, o czym powiesz zostanie na zawsze Twoje.
  2. Życzliwej uwagi, niezależnie od tego, z jaką sprawą zwrócisz się do psychologa.
  3. Zostaniesz bardzo uważnie wysłuchana/y.
  4. Otrzymasz informacje na temat swojej sytuacji i propozycję porady oraz pomocy.

 

Kiedy spotykam się z uczniami?

Zwykle wtedy, gdy:

  • mają trudności w nauce, w kontaktach z innymi ludźmi,
  • mają problemy emocjonalne i osobowościowe: lękliwość, nieśmiałość,   nadpobudliwość, zahamowania, napady gniewu, trudności z wyrażaniem  swoich emocji, niską samoocenę,
  • mają myśli samobójcze,
  • powtarzają się objawy somatyczne: bóle głowy, bóle brzucha, zaburzenia    snu i łaknienia,
  • są zestresowani,
  • niewłaściwie się zachowują: są agresywni, często wchodzą wkonflikty, lekceważą polecenia, obowiązujące normy itp.
  • doświadczają sytuacji kryzysowych: śmierć kogoś bliskiego, rozwód rodziców, choroba własna lub kogoś w rodzinie (w tym choroba alkoholowa), przeniesienie do nowej szkoły, przeprowadzka i inne,
  • potrzebują pomocy materialnej,
  • cokolwiek mogłoby zagrażać ich życiu, zdrowiu, bezpieczeństwu
  • kieruje ich do mnie nauczyciel (interwencje)
  • cieszą się swoimi sukcesami – tymi szkolnymi i „życiowymi”
  • są zainteresowani rozwojem własnego potencjału,
  • nie wiedzą, kogo mają zapytać o daną sprawę lub kogo prosić o pomoc,
  • chcą porozmawiać o tym, co ich denerwuje,
  • oraz w każdej innej sprawie.